Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Ομολογώ οτι το πρώτο Μπαζάρ που πήρα μέρος στο ash in art με τα σαπούνακια μου ήταν επιτυχήμενο.
Παρότι κουράστηκα για την προετοιμασία του ,με αποζημίωσε. Δεν ήταν η αγοραστκή κίνηση που ήταν μικρή, γιατί ο κοσμός λόγο βροχής προτίμησε να χουχουλιάσει στο σπίτι του, αλλά οι άνθρωποι που γνώρισα. Σε αυτές της υπέροχες κυριές με τα καταπληκτικά χειροποιήτα καλούδια τους οφείλεται η γλύκα που μου άφησε η συμμετοχή μου. Την πρώτη μέρα γύρναγα στους πάγκους και έβλεπα χειροποίητα κοσμήματα με ψυχή, φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη. Γνώρισα την Ελίνα που κάνει απίστευτα όμορφα άλμπουμ, την Ράνια με τα φανταστικά της κοσμήματα. Την Βαλεντίνη, τις Στρίγγλες, και άλλα κορίτσια, που ας με συχωρέσουν δεν θυμάμαι τα ονόματα τους, αλλά της έχω στην ψυχή μου. Βέβαια η ψυχή του μπαζάρ ήταν ο Τάσος.Συγχαρητήρια Τάσο για την άψογη διοργάνωση.
Θέλω να υπερευχαριστήσω όλες τις φίλες μου που ήρθαν να δουν και να στηρίξουν την πρώτη μου προσπάθεια, και ενα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους άρεσαν τα σαπουνάκια μου.
Ενα μεγάλο φιλί για το γωγουλίνη μου(κόρη) που ήταν άψογη, και αφιέρωσε ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο,για να είναι κόντα μου.
Σίγουρα θα είμαι και στο Πασχαλινό μπαζάρ.
Δεν το χάνω με τίποτα.....................

Δεν υπάρχουν σχόλια: