Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!!!

Γεια σας!
Καλως ήλθατε στην παρέα μας! Να σας συστηθούμε : Είμαι η Κατερίνα η μαμά και μαζί μου η Γεωργία η κόρη μου. Εμείς οι δύο λοιπόν αποφασίσαμε να φτιάξουμε αυτό τον ιστότοπο και να μοιραστούμε μαζί σας τις δημιουργίες και τις  σκέψεις μας.

    Ευτυχώς για εσάς μόλις απέρριψα ένα κείμενο τεσσάρων παρακαλώ σελίδων πού είχα γράψει και θα σας παρουσίαζα... Δεν φτάνει πού το έγραψα (χειρόγραφο παρακαλώ!), έπρεπε να το πληκτρολογήσω κιόλας. Βαριά η καλογερική. Αφήστε που δεν χώραγε κιόλας... Εν συντομία λοιπόν:
    Ξεκίνησα σαν χόμπυ, Μπατίκ, Αγιογραφία, ,Κεριά, και Ζωγραφική. Κανένα απο αυτά δεν με κάλυπτε σε αυτή την περίοδο της ζωής μου. Έψαχνα μήνες να βρώ κάτι... κάτι εξίσου δημιουργικό με τα παραπάνω αλλά να... μυρίζει!Κάτι να με γυρίσει στή νιότη μου... στα αρώματα της γιαγιάς μου.Να έχει και χρώματα, να μπορώ ανάλογα με την διάθεσή μου να χρωματίσω.Α!Να καλύπτει και τις οικολογικές ανησυχίες μου. Ανακάλυψα λοιπόν τη δική μου Αμερική(!) : ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ.. Απορρυπαντικά, κρέμες, κ.α.Πορώθηκα! Καταρχήν, τρομοκρατήθηκα με τα τόσα χημικά που βάζουμε στο δέρμα μας και στο σπίτι μας. Μια μέρα πήρα μια σακούλα σκουπιδιών και πέταξα όλα τα απορρυπαντικά, καθαριστικά, κρέμες, σαπούνια από το σπίτι μου. Έπεσα με τα μούτρα και έφτιαξα τα δικά μου. Μοσχομύρισε το σπίτι!Από τότε φτιάχνω τα σαπουνάκια μου μαζί με την  κόρη μου καθώς και ότι άλλο χρειάζομαι για το σπίτι μου...
    Εδώ θα πάρετε μια μικρή γεύση από ό,τι φτιάχνουν τα χέρια μας...τα δικά μου και της κόρης της προκομένης(!) που ζήλεψε και έγινε καλύτερη από μένα.

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας και ελπίζουμε να σας κρατήσουμε καλή παρέα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

mprabo katerinio esi gyrises sti nioti soy kai emeis se kalosorizoyme sto spitiko mas. tha baloyme to aroma soy sto spiti mas kai tha eynomonoyme to talento soy.